Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
1 z 14
Wykopaliska przed kościołem św. Rocha
Klasyczną szarą kostkę wyłaniającą się spod asfaltu podziwiać mogą piesi przechodzący przez ulicę św. Rocha przy samej Lipowej, między kościołem a dyrekcją Lasów Państwowych. Kierowcy kostki raczej nie zobaczą, cztery leżące tuż sa sobą dziury na pewno natomiast odczują. Zawieszenie może nie dać rady.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
2 z 14
Dziurawy Plac Niepodległości
Tędy codziennie przejeżdżają dziesiątki tysięcy samochodów, to jedno z głównych skrzyżowań w mieście. Tymczasem jadąc od strony wiaduktu w kierunku Alei Piłsudskiego jak ognia należy unikać prawego pasa. Właściwie na całej jego długości doświadczyć można albo imponujących dziur, onegdaj już zresztą łatanych, albo misternej siatki spękań.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
3 z 14
Dziura z przyszłością
Dziesięciny w stronę Gajowej, mniej więcej w dwóch trzecich długości. Ogólnie cała ta ulica jest w kiepskim stanie, te dwie dziury jednak zdecydowanie wybijają się ponad ogólną średnią. Głębokie na ponad siedem centymetrów, z ostrymi krawędziami i dużym potencjałem rozwojowym. Jeśli ktoś z nimi czegoś nie zrobi, niedługo zajmą pół jezdni.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
4 z 14
Atrakcje na Tysiąclecia
Na wysokości ulicy Wileńskiej, w stronę Andersa natknąć można się na dziurę giganta. Póltora metra na dwa i pół i prawie dziesięć centymetrów głębokości. Opona o niższym profilu wpadnie aż po felgę. Dziurę wypełnia woda, chlapiąca radośnie wokoło. Na przeciwległym pasie kilkadziesiąt metrów w stronę Andersa dziura gigant ma godną koleżankę.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
5 z 14
Szczelinowa Zagumienna
Sam początek tej ulicy, przy skrzyżowaniu z Sokólską, to jedna wielka, licząca kilka metrów długości dziura, powstała ewidentnie w miejscu łączenia asfaltu pasa i asfaltu zatoki po byłym przystanku. Gołym okiem widać, że tak jak większość swoich poprzedniczek, ma duży potencjał rozwojowy
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
6 z 14
Poleska po remoncie
Pół roku temu drogowcy zastąpili w końcu asfaltem przełożoną kilka lat temu kostkę na wjeździe z Sienkiewicza w Poleską. Zabrakło im jednak chęci, by wymienić nawierzchnię również w miejscu, gdzie obie ulice się łączą. W efekcie dwa metry od gładkiego jak stół ślimaka na kierowców czyhają głębokie dziury, przez które można podziwiać leżący poniżej bruk
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
7 z 14
Warszawska, czyli wstyd w centrum
Niegdyś najbardziej reprezentacyjna ulica miasta, z fragmentami najlepiej zachowanej historycznej zabudowy od dawna umyka uwadze magistratu, źle jest więc na całej jej długości. Ale dziura naprzeciw numeru 44 na pasie w stronę urzędu miasta to dla zawieszeń duże wyzwanie. Ma niewielką powierzchnię, ale jest bardzo głęboka
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
8 z 14
Karkołomny dojazd do szpitala
Fatalnie też wygląda cała ulica Waszyngtona. Jednak to co dzieje się na jej pasie w stronę ulicy M. Curie-Skłodowskiej, tuż przed wjazdem do ?giganta? robi wrażenie. Dwie głębokie, rozległe i trudne do ominięcia dziury musiały w ostatnich dniach wywołać nie jedno straszne przekleństwo na usta swoich ofiar
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
9 z 14
To dopiero jest dziura - alarmuje pan Paweł
Wyrwa jaka pojawiła się na Sokólskiej w stronę Zagumiennej, naprzeciwko sklepu Lemir, bije prezentowane przez was dotychczas dziury na głowę. Jeśli wjedzie w nią matiz albo inne tico, pożegna się z kołem - alarmował we wtorek (28.02.) Gazetę pan Paweł, jeden z naszych wiernych Czytelników.
Rzeczywiście, położona przy krawężniku, tuż za skrzyżowaniem z ulicą Białostoczek wyrwa imponuje, a pan Paweł w niczym nie przesadził w jej opisie.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
10 z 14
O dziurze na ulicy Białostoczek napisał do nas kolejny Czytelnik
Nieco mniejsza, ale równie dla kierowców uciążliwa jest dziura dwieście metrów dalej, na samej ulicy Białostoczek, na odcinku między Sokólską a torami kolejowymi, na pasie jezdni w stronę Sokólskiej. Kontakt z nią może być dla samochodu o tyle dotkliwy, że kończy się ostrą żeliwną obudową studzienki wodociągowej.
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
11 z 14
Ulica Jurowiecka
Pas w stronę ulicy Sienkiewicza na wysokości byłej hali Jagiellonii
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
12 z 14
I Armii WP
na pasie w stronę ulicy 1000-lecia PP.
Fot. Agnieszka Sadowska / Agencja Wyborcza.pl
13 z 14
Fot. Marcin Onufryjuk / Agencja Wyborcza.pl
14 z 14
Ulica Ogrodowa
Uciążliwa dla kierowców i pieszych
Wszystkie komentarze