12 edycja konkursu
Już po raz 12. będzie wybierana Podlaska Marka Roku, a tegoroczny konkurs przyniósł sporo nowości.
- To jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów w naszym województwie. Zakładamy, że ta nagroda jest miarą powodzenia firm, produktów, ale i symbolem sukcesu. Świadczy o tym fakt, że w całej historii konkursu zgłoszono ponad tysiąc produktów i inicjatyw, mieliśmy też blisko 150 tys. głosów konsumentów - wylicza Jerzy Leszczyński, marszałek województwa podlaskiego, który jest organizatorem konkursu. - Sukces Podlaskiej Marki Roku jest też wynikiem tego, że staramy się, by znaleźć taką formułę, która pozwoli najlepsze produkty i firmy jak najlepiej promować - dodaje.
Dlatego właśnie w tej edycji są kandydatury zgłoszone przez Podlaską Radę Przedsiębiorczości, ale też konsumentów i mieszkańców.
- Mamy nadzieję, że teraz konkurs jest bardziej dostępny i przejrzysty - podkreśla marszałek.
Tegoroczny konkurs trwa już właściwie od trzech miesięcy. W pierwszym etapie, jeszcze w styczniu wszyscy mogli zgłaszać kandydatury.
Wszystkie komentarze