To będzie dwudniowe spotkanie sektora e-commerce Polski Północno-Wschodniej. Już po raz czwarty w Białymstoku odbędzie się Wschodnie Forum E-biznesu EastBiz. Organizują je Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok i Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

W tym roku nie zabraknie tematów dotyczących technologii, automatyzacji, obsługi masowych klientów. Organizatorzy przewidują w dwóch lokalizacjach łącznie około 500 uczestników branży e-commerce, którzy pojawią się na tym wydarzeniu w dniach 13-14 października.

– Po raz czwarty jesteśmy współorganizatorem wydarzenia, będącego kompendium wiedzy na temat prowadzenia działalności biznesowej w Internecie. Rynek ten rozwija się bardzo dynamicznie, a wielu naszych studentów zamierza po skończonych studiach założyć własne firmy. W związku z tym przedsiębiorczość związana z Internetem nabiera coraz większego znaczenia także w procesie kształcenia. Doceniając potencjał branży e-commerce uruchamiamy nowe kierunki i specjalności – mówi prof. Joanna Ejdys, dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Nie tylko konferencja

Kamila Kiersznowska z EastCamp Białystok dodaje: – Za każdym razem staramy się zapraszać prelegentów z bogatym doświadczeniem w e-biznesie. Dzięki temu każdy z uczestników ma szansę poszerzyć swoją wiedzę i zasięgnąć inspiracji od najlepszych specjalistów branży.

– Kładziemy duży nacisk, na to aby nie była to zwykła konferencja. Dbamy o dobry klimat, aby każdy obecny, poza przydatnymi informacjami, wywiózł z Białegostoku solidną dawkę pozytywnej energii – dodaje Piotr Kiełcz z EastCamp Białystok.

13 października nie zabraknie warsztatów, które co roku cieszą się ogromnym zainteresowaniem. W tej edycji pojawi się na nich m.in. tematyka SEO i PPC, Google Analytics i kampanii na Facebooku. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, na warsztaty na część biznesową w BPN-T będą obowiązywać dodatkowe zapisy. Bezpłatnie, ale po wcześniejszej rejestracji, można będzie skorzystać z części akademickiej konferencji, odbywającej się pierwszego dnia na Wydziale Zarządzania PB.

Wstęp na część biznesową w przestrzeni BPN-T będzie kosztował 99 zł. Rejestracja na stronie: http://eastbiz.pl.

Szerokie grono prelegentów

– Chyba najważniejszą wartością EastBiz jest praktyczny charakter tego wydarzenia. Słowa ze sceny mają tu swoją wagę i trafiają na podatny grunt. Uczestnicy sami wiedzą najlepiej, jak z tych wykładów zrobić użytek. Prelegenci nie boją się mówić szczerze o błędach i porażkach, jakich doświadczyli kiedyś na swojej drodze. Czuje się, że każdy pragnie autentycznie podzielić się wiedzą z innymi i wesprzeć w ich dążeniach – podkreśla Anna Daszuta-Zalewska, dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Wśród prelegentów pojawią się takie osoby jak m.in. Jakub Gierszyński z Decathlon Polska, Paweł Sędziak z Grupy ONET-RAS Polska, Michał Sadowski z Brand24, Daniel Kędzierski z FastTony.es, Sebastian Suma z Sempai, Anna Czyżewska z DrTusz, Wacław Wykrytowicz z Truly, Monika Mikowska z Mobee Dick, Katarzyna Baranowska z Fox Strategy, Tomasz Wesołowski z 2040.io, Jakub Butkowski z DaWanda, Anna Rak z Trusted Shops, Magdalena Urban z Urban Legend, Przemysław Soboń z KIR, Iza Bitowt z Unified Factory, Paweł Fornalski z IAI S.A.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem